Løb

Det får du:

  • Kostplan til 12 dage
  • Opskrifter til 12 dage
  • Madvideo
  • Indkøbssedler
  • Lukket Facebook gruppe
  • Peptalks
  • Mulighed for at downloade materiale
  • Tilgængeligt i 1 år
  • Godt humør :o)

Kræver:

  • Blender
  • Juicer (enten slowjuicer eller saftpresser)

Start sommeren med 12 grønne dage og mærk effekten på din fordøjelse og få dermed mere energi og godt humør

Har du brug for at blive holdt i hånden og guidet gennem 12 dage med fokus på god og nærende mad, der giver kroppen ekstra energi, så hop med på dette Online kursus, hvor du modtager peptalks og lækre opskrifter direkte i din mailboks.

12 grønne dage med fokus på vegetar retter, smoothies & juicer

Jeg lover dig, at det bliver med smagen i højsædet når vi kaster os ud i nye vegetar retter, spændende smoothies og farvestrålende juicer. Og din krop vil elske dig for en pause fra flæskestegen og fast food. Her bliver det mad fra bunden af, både hurtige og langsomme retter.

Opstart når det passer dig 🙂

Saftfaste

Har du lyst til at supplere med 2-4 dages saftfaste, da er det muligt at tilkøbe dette

Det får du på saftfasten:

  • Kostplan til 2 dage
  • Opskrifter til 2 dage
  • Indkøbsseddel
Logo
Grøntsager

Saftfaste

Sæt turbo på din afgiftning og tilføj 2-4 dages saftfaste. Under saftfasten går din krop over på fedtforbrænding, så du ikke føler dig sulten! Lyder det utroligt? Ja, men den er god nok 😉

Det er vigtigt, at du ligger din saftfaste på dage, hvor der er mulighed for at tage en lur og gå en frisk tur i naturen, så du sætter skub i din forbrænding og samtidig har tid til et hvil, hvis det er det du har brug. Du kan godt føle dig ekstra sårbar under en saftfaste, så afsæt tid til fordybelse og nærvær med dig selv.

Tilkøb 2-4 dages saftfaste: 175,-


 

Spørgsmål

  1. Hvad består den grønne mad af?
  2. Hvad skal jeg undgå?
  3. Hvorfor er det godt at saftfaste?
  4. Skal jeg være medlem af Facebook?

Svar

  1. Den grønne mad består primært af mad fra planter (grøntsager, frugt, mandler, nødder, linser, bønner, frø og kerner)
  2. I de 12 dage undgås korn (gluten), mælkeprodukter, koffeinholdige drikkevarer & sukker (sodavand & slik)
    1. Men det er op til dig om du går all in - det kommer an på, hvor stor effekt du ønsker :o)
  3. Den saftfaste, der tilbydes i dette kursus - er en mild form, hvor vi får en del saft hver dag. Vi får altså næring hver dag gennem saften og føler ikke normalt sult (hvis kroppen er gået over på fedtforbrænding)
  4. Det er ikke nødvendigt at være medlem af Facebook - al materiale bliver lagt på dit eget online univers under Ernæringslinjen